تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

Alanis Morissette – Hand In My Pocket

3 دیدگاه»

  مجید wrote @

سلام فرید عزیز. یاسمین لوی رو بفرستی نفرستی از ارادت من کمی نمی شه. ولی همچنان منتظرم. می دونم که سرتون شلوغه و کلی دردسر داره. ولی چه کنم که فکرش از سرم بیرون نمی ره.

  مجید wrote @

راستی این یادداشت من یه زنم که نقل کرده بودید فوق العاده بود. محشر بود. این کلیپا رو هم که فردا رفتم سرکار نگاه می کنم. خونه سرعت پایینه.

  نعمت wrote @

من يه معلم زبان داشتم كه كانادايي بود … اون اين آهنگو بهم معرفي كرده بود ولي تاحالا كليپشو نديده بودم … دستت درد نكنه


پاسخی بگذارید

