تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

شعر برای سردار زارعی

از قول اقای هادی خرسندی

دیدم عجب که حافظ خم ابروی یار را سر نماز فقط به یاد میآورد و از حافظه میگذران، و در نتیجه محراب به فریاد میآید. خدا به محراب رحم کند در نماز جماعتی که سردار مسلمان میخواند.

در نمازم سر شب، شش زن عریان آمد
حالتی رفت که گلدسته به افغان آمد‏

قل هوالله احد گفتم و آن جی جی ناز
دوش بگرفته و لاحوله و تنبان آمد

رفتم الله صمد را که بگویم، فی فی
از حسادت پکر و دلخور و گریان آمد‏

لم یلد گفتم و لم یولد من روی لبم،
که به طرف دهنم سینه و پستان آمد

مالک یوم طرب بودم و در سجده ی من
کاروان کپل و باسن و هم ران آمد

من که منصوبه ی رهبر شده ام، با جهدم
انتظامات به سرتاسر تهران آمد

ما طرفدار نمازیم به قرآن حافظ
اشهدو آنّ َ که سردار مسلمان آمد

2 دیدگاه»

  از نفس افتاده wrote @

توی تاریخ زیاد ازاین موارد داشتیم که معاویه صفتهایی می او مدند و علی صفتهایی رو با تهمت و افترا خونه به خونه بدنام می کردن تا جایی که وقتی علی به یه زن بی خانمان کمک می کرد اون خانم تمام مسیر علی رو نفرین می کرد چون معاویه گفته بود بده. ما حلاج داشتیم که وقتی بی گناه رفت بالای دار مردم از روی جهل یه طرفش سنگ پرتاب می کردن تا جایی که حتی نزدیکترین دوست حلاج به طرفش سنگ انداخت، حتی ملا صدرا رو مرتد خوندند و ما ایرانیها مثل همیشه قضاوت کردیم. تو این زمونه هم یه عالمه معاویه داریم که علی هایی رو فقط به جرم پاکی کله پا می کنند. معلوم نیست چند تا حلاج باید بی گناه بره بالای دار یا چند تا علی خونه نشین بشه تا ما بفهمیم هر کی خوبه معاویه بد نام می کنه، اونایی که بدن هیچ وقت گناهشون به چشم نمی یاد. فقط می تونم بگم برای هممون متاسفم، شاید یه روزی یه جایی حتی تو یه جامعه کوچیک مثل محل کارمون همین کارو با خودمون بکنن.

  رامین حاجی کریمیان wrote @

می گم حالا علی کیه ؟؟معاویه کی ؟؟
به قول خود حافظ
هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد
…………..


پاسخی بگذارید

