تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

عکسهای رومینا گشتاسبی

نمیدانستم عکس یک مدل ایرانی بروی یک مجله خارجی ( اینترویو) انقدر طرفدار داره؟


5 دیدگاه»

  پسر آریایی wrote @

من هم نمی دونستم ولی حالا دونسته شدم
چه خبره اینجا
لذت بردم از خواندن مطالب تان

  هوتاک wrote @

سلام
من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
http://www.bacheTehran.Org
پیشاپیش متشکرم.

  anahita wrote @

age romina khanoom faghat yekami bishtar be dorobaresh deghat mikard mifahmid ke iraniaro be onvane tajere farsho khaviar nemishnasan,balke be onvane terrorist va melati ke reisjomhooreshoon adami mesle ahmadi nejade mishnasan,kash be onvane tajere farsho khaviar mishnakhtanemoon

  كامران-ص wrote @

سلام
همه جيزمال خودشه اختيارش را داره ؟
يكي مياد ميكه بكن ؟!
يكي مياد ميكه بكن ؟!
اين بنده خدا مونده بكنه ؟يابكنه؟
شب خوش

  mohsen wrote @

من نمیدونم چرا با لخت شدن این خانوم فکر میکنین همه مردم ایران لخت شدن … بابا از این بدترش هم داشتیم هم داریم … چرا این رو به همه تعمیم میدین؟؟؟!!


پاسخی بگذارید

