تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

امضا

کانال 1 شبکه ای که اقای شهرام همایون صاحب ان است بر علیه کانال voa  جریانی به راه انداخته که من هم با ان موافقم در سایت زیر میتوانید کل ماجرا را ببینید

http://eteraz.co.nr

8 دیدگاه»

  tookaa wrote @

سلام .. جالب بود .. مرسی

  mehrdad wrote @

khob chi ro emza konam?

  rvn wrote @

سلام آقای همایونی عزیز میهن پرست
من از طرف خودم دوستانم که همگی قشر جوان هستیم اعتراض خودمان را
نسبت به استبداد جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنیم .
و از شما میخواهیم اعتراض ما را به گوش رئیس جمهور آمریگا عزیز و سازمان
ملل برسانید

  niloufar wrote @

man hamgam ba shoma eteraze khodam ra eelam midaram

  farah wrote @

salam bashoma mowafegham khoda hafez

  عباس(کورش) wrote @

مرگ بر صدای امریکا

  sahar wrote @

امیدوارم مطالب این سایت توسط آقای شهرام همایون خوانده شود متاسفانه من ایمیلی از آقای همایون نداشتم تا با ایشان تماس بگیرم اما از همین جا به این مرد ازجان گذشته میگویم من به عنوان یک زن ایرانی هرکاری که بتوانم برای نجات ایران خواهم کرد تنها ناراحتی من از این است که نمی توانم از نظر مالی کمکی بکنم روزی فراخواهد رسید که چهره واقعی دشمنان ایران ازجمله صدای آمریکا برای ملت ایران نمایان خواهدشد به امید آن روز
اگر کسی ایمیل شهرام همایون را دارد لطفا بنویسد متشکرم

  محمد wrote @

ایمیل شهرام همایون در وبسایتش هست.
Ch1.cc
با فیلتر شکن وارد شوید


پاسخی بگذارید

