تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

اشتباه شده

مطلبی که در زیر میخوانید کامنت یک دوستی است که مرا با اقای همایونی اشتباه گرفته , باید به عرضتان برسانم که من نه اقای همایونی هستم نه داریوش همایون و نه هیچ سیاست باز دیگر و اصلا نه به سیاست کاری دارم نه میتوانم داشته باشم و نه از سیاست خوشم میاید. این وبلاگ هم برای تفریح و سرگرمی درست کردم و مطالبش با ذکر منبع تقریبا گلچینی از همه چیز است در اخر باید اضافه کنم که نه مرا با سیاست کاری هست نه سیاست را با من.

والسلام

rvn
http://no | …n2000@yahoo.com | 79.132.198.6

سلام آقای همایونی عزیز میهن پرست
من از طرف خودم دوستانم که همگی قشر جوان هستیم اعتراض خودمان را
نسبت به استبداد جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنیم .
و از شما میخواهیم اعتراض ما را به گوش رئیس جمهور آمریگا عزیز و سازمان
ملل برسانید

۱ دیدگاه»

  tookaa wrote @

سلام حاج فرید .. روم به دیوار ، حق داری سر نزدم .. آخه سرم الکی شلوغ بود … تازه شونش کردم ..
ممنون که سرزدی.


پاسخی بگذارید

