تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

ایران در المپیک

باعث خوشحالی بود که مردان و به خصوص زنان ایرانی راه یافته به المپیک با اینکه مجبور به رعایت حجاب هستند اما لباس های شیکی بر تن داشتند که شامل شلوار سفید و کت سبز بود,البته هیچ تصویری از حضور سفیر یا نهایتا یک مقام رسمی ایرانی هنگام رژه ملی پوشان از برنامه رسمی المپیک پخش نشد .

9 دیدگاه»

  sinac wrote @

ممنون دوست گرامی،
آدرس تصویر

آدرس وبلاگ هم که معلومه
http://sinac.wordpress.com/

  پرهام wrote @

سلام
ممنونم فرید جان در وبلاگم نظر مربوط به نوشته دادی:)
و مرسی لینکم کردی ولی متاسفانه با بستن SSL من نمیتونم وارد سیستم ووردپرس بشم، فی..ل.تر ش.کن هم امتحان کردم نشد.
شما چجوری وارد میشید؟
اگر خواستید لینکم را اک کنید چون من نمیتونم وارد بشم که لینک شما را اضافه کنم.
موفق باشید

  تراموا wrote @

دقت کردی عراق رو خیلی بیشتر از ایران تشویق کردن؟!

  tookaa wrote @

به امید موفقیت ..

  پرهام wrote @

خدا خیرت بده دیگه داشتم وبلاگنویسی را از یاد میبردم.
این آدرس بخش موبایل، عجب فکر خوبی که با این وارد بشیم، ازت در وبلاگم تقدیر می کنم. لطفا لوگو وبلاگت را هم بده بذارم تو وبلاگم:)
موفق و شاداب باشی دوست من

  farid wrote @

  aMiN wrote @

ای ول
تم بلاگت هم شیک شده

  پرهام wrote @

سلام
لوگوتون را گذاشتم، مرسی که شما هم لوگو برای من گذاشتید، انتظار نداشتم ولی این لوگو من نیست. لوگو من اینه: http://bustop.wordpress.com/files/2008/07/bustop-logo.jpg
یا این مدلش: http://i35.tinypic.com/2lu77mt.jpg
ممنون

  علیرضا wrote @

آره خداییش، واقعا باعث افتخاره که توی جهان تکیم، از لحاظ آزادی و حجاب می گم. خدایی دقت کردین چند تا از کشورا حجاب داشتن؟!!!! حتی این کشورها هم که مثل انسان های اولیه بودن از این لحاظ آزاد بودن. البته خوشحال باشین، وقتی ما رفتیم بهشت ماییم که به این بی ادبا می خندیم. روز خوشحالی ما هم فرا می رسه. اونجاست که ما با حوریا ور می ریم، اونا تو آتیش جهنم می سوزن. وای چه حالی میده. ای بابا!!!!!!


پاسخی بگذارید

