تصور

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلا مانع است

دانلود فول البوم محسن چاوشی-یه شاخه نیلوفر

لينك دانلود البوم جديد محسن چاوشي با نام يه شاخه نيلوفر را تو خيلي از سايتها ميتوانيد پيدا كنيد اما به نظر من براي حفظ حقوق خواننده و رعايت كپي رايت اين البوم و تمام محصولات فرهنگي از اين قبيل را از فروشگاه ها خريداري كنيد.

قسمت دوم ماجرا:

از دوستاني كه بابت قرار ندادن لينك دانلود اين البوم تشكر كردند ممنونم و خوشحال كه اهميت رعايت كپي رايت را درك ميكنند و افرادي هم كه بد و بيراه گفتند اميدوارم كه به اهميت رعايت كپي رايت پي ببرند و مانند اين دوست ما لينك دانلود را در سايتشان قرار ندهند.

27 دیدگاه»

  teroa wrote @

مرسی پیام اخلاقی :D

  یاسر wrote @

موافقم ولی چرا جناب محسن قبل از اینها به این موضوع توجه نمی کردند!
مهم نیست اینجا ایران هست و اشخاصی مثل ایشون خیلی قبل تر از اینها به جامۀ ما گند زدن!

  امیر wrote @

برای من هم سوال هست که چرا غیرت وبلاگستان فقط برای آلبوم یه شاخه نیلوفر اینجور جوشیده؟ قبلا از این برنامه ها نداشتیم، یه کاسه ای باید زیر نیم کاسه باشه.

  shayan wrote @

man iran nistam amma dust daram album o dashte basham o hoghughe aghaye chavoshi ro zire pa nazaram, chikar konam?

  علیرضا wrote @

تازه میخواستم بیام نصیحت کنم که آقا نکن این کار رو…
بعدش دیدم شما خودت آخر نصیحتی :دی

  علی مصلحی wrote @

منم برای همین اومدم که بگم کپی رایت چی می شه … و رعایت کردن حقوق هنرمند ایرانی
آفرین واقعا آفرین

  reza wrote @

chi shode hala yehoo vase mohsen chavoshi hame negarane farhango ina shodand,reza sadeghi ya mohsen yegane ke sharaf darand be chavoshi adam naboodand?

  هادی wrote @

زرشک آقا اینجا ایرانه این حرفا معنی نداره مگه چیمون درستکه این قانون کپی رایتمون درست باشه

  فاشيست wrote @

من ميميرم براي اونايي كه از امپراطور(چاووشي) حمايت ميكنن…دوست دارمILOVEU

  مریم wrote @

به نظر من چون خیییییییییییییییییلییییییییییییییی
محسن و دوست دارم عیب نداره هم دانلود میکنم هم اوریجینال میخرم
آخه واسه شنیدن صدای گرمش عجله دارم دوسست دارم

  ناردونه wrote @

خب هرچیزی یه اولین باری داره دیگه. اینهم یه شروعی بود برای یک حرکت اخلاقی

  EzRaEiL wrote @

dast fooroosha mese sheitoon mimooonan arzoon midan gool mikhori:D

  amr wrote @

salam
این آلبوم فوق العاده رو حتما اورجینال می خرم
…………………………………………………………..
نگات چرا چشمی به من نمی دوزه
وای چرا برای دلم ، دلت نمی سوزه
شاید کمی تلاش های این عزیزان جبران بشه
…………………………………………………
یاد شادمهر ها بخیر…
چی می شه اورجینال اوناها هم پیدا بشه
………………………..
محسن عزیز خسته نباشی
منتظر آلبوم های بعدی هم می مونیم

  OMID wrote @

دوست عزیز من خودم مدیر همون سایتی هم که گفتی من به مدت 1 هفته لینک نذاشتم بعد از یک هفته لینک گذاشتم اسم سایت من رو هم از ایت قسمت بردار متشکر

  محمد wrote @

چقدر خوبه که بالاخره تصمیم گرفتیم copy right رو رعایت کنیم.
نامردین اگه زحمات bill gates رو هدر بدین ویندوز اورژینال نخرین.
هممون جو گیر شدیم.
محض رضای خدا یکیمون 1 دونه نرم افزار داریم که کرک نشده باشه و بابتش پول داده باشیم.
نکنه واسه این نرم افزارا زحمت نکشیدن.
یا اینکه فکر می کنیم چون تهیه کننده هاش مسلمون نیستن دیگه کرک این نرم افزارا حروم نیست.
خیلی هامون اومدیم گفتیم که اورجینال این آلبوم رو می خریم.
ولی آیا خریدیم هممون؟
موضوع 1500 تومنش نیست.
موضوع اینه که ما حتی واسه این کار هم تنبلیم.

  پسر آریایی wrote @

آفرین

  مصطفی wrote @

MOHSEN GAN SHBHA HENGAM KHABIDAN TOYE OTAGH SARD KHABGAH BEYADE SHERE PRANDEAT GERYE MIKONAM ………DOST DARAM

  Ali wrote @

من هم دانلود کردم هم خریدم.
دوستان در بریتانیا گروه راکی وجود داره به نام ردیو هد که این گروه آهنگهای خودش رو قبل از اینکه به بازار بیاد در سایت رسمی خود گروه برای دانلود گذاشت و میلیونها دانلود شد و جالبتره بدونید که وقتی سی دی های این گروه منشر شد باز هم با فروشی میلیونی در سراسر جهان به فروش رفت!!!
باور کنیم که این مسائل روی این کره خاکی اتفاق میوفته! درسته ما شرایط مالی و زندگی اونارو نداریم! ولی خودمون میدونیم که سی دی ارجینال محسن چاوشی هم قیمتی نداره و به راحتی می تونیم بخریمش!
قدری فکر کنیم
پیروز باشید.

  حمیدخوش تیپ wrote @

سالار تمام صداها سلطان محسن چاوشی

  a.s wrote @

سلام
اصل اول رفاقت میگه …
تا حالا دانلود کردیم از این به بعد هم دانلود میکنیم.

  Seyyed Hossein wrote @

تو چنگ ابراي بهار افتادمو در نميام چشمامو سرزنش نكن از پسشون بر نميام
پير شدم تو اين قفس يه كم بهم نفس بده رحم و مروُتت كجاست؟جووني هامو پس بده
=====================
ترانه اي محشر و خارق العاده از آلبوم يه شاخه نيلوفري… لطفا بريد سي دي رو بخريد… واقعا محسن جان كارش بيسته.

  داش جهانگیر wrote @

چاوشی حاکمه خودش نمیدونه ولی داره با آهنگاش فرمانروایی میکنه مثل سیاوش قمیشی

  داش جهانگیر wrote @

البته باید متذکر بشم همونطوری که تو با آهنگای داش محسن(مخصوصا آلبوم خیانت و یه شاخه نیلوفر)اوقات خوبی رو میگذرونی فکر اونم باش و رسم مرام و مردانگی رو از یاد نبر منافع ایشون رو هم در نظر بگیر و فقط و فقط آهنگاش رو به صورت ارجینال گیر بیار…

  sahar wrote @

لطف کنید این البوم رو به میل من بفرستید نمی تونم دانلود کنم
ممنون میشم

  محسن چاوشی و نامجو wrote @

سلام
دوسش دارم محسن رو
حال می کنم آهنگاش رو
گریه می کنم سوز صداش رو
یار قشنگ دلم
><
اینکه می خواستم آلبوم عشقم رو دانلود کنم یه عادت بود نه یه گناه!
داشتم اشتباه می کردم.
دیگه این کار رو نمی کنم.
کاش یه جور بشه محسن نامجو هم مزد زحماتش رو بگیره.

  صدا wrote @

اگه موافق نيستين ديگه چرا توهين ميكنين.مخالفتتونو ميتونيد يه طور ديگه هم ابراز كنيد.البته نمي خوام طرفداري اضافي بكنم.من چاوشي رو فقط در حد ترانه هاش ميشناسم نه بيشتر.(بييشتر از اينم دوس ندارم در موردش بدونم).همين قد ازش دفاع ميكنم,كه خاننده ي مورد علاقمه و ساعتها با ترانه هاش اشك ميريزم.

[...] دانلود فول البوم محسن چاوشی-یه شاخه نیلوفر « تصور دانلود فول البوم محسن چاوشی-یه شاخه نیلوفر. اکتبر 19, 2008 روی 11:25 ب. … لينك دانلود البوم جديد محسن چاوشي با نام يه شاخه نيلوفر را تو خيلي از سايتها … tasavor.wordpress.com/…/دانلود-فول-البوم-محسن-چاوشی-یه-شاخه-نیل/ – ذخيره شده – صفحات همسان [...]


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

